Hvis du i forvejen er i restaurationsbranchen, så ved du sikkert også at succesen ikke kun er afgjort på kvaliteten på jeres madvarer og service. Det handler også om at du skal kende dine kunder godt og bygge tætte relationer med dem. Dette blogindlæg vil omhandle, restaurant markedsføring – og hvordan du kan bruge Facebook
Læs Mere
Overvejer du at bruge video annoncer på Facebook? Hvis ikke, så burde du helt klart have det i tankerne. Ifølge en undersøgelse af Wyzowl, viser det sig at vi mennesker, kun husker 20% af det vi læser. Derimod husker vi faktisk hele 80% af hvad vi ser! Facebook’s algoritmer lægger mere og mere vægt på
Læs Mere
Brug målsætningen Trafik, hvis du vil generere mere trafik til dit website. Med denne målsætning leveres din annonce til personer, der med størst sandsynlighed vil navigere sig videre fra Facebook annoncen, til dit website. Fremgangsmåder til mere trafik på websitet Giv et stærkt førstehåndsindtryk: Når du vil nå ud til nye personer, skal du sikre, at
Læs Mere
Markedsføring for restauranter, tips der virker! Konkurrencen mellem restauranter er hård og du skal yde en indsats før din markedsføring vil give resultater. I dette indlæg vil jeg give mine tips og tricks til hvordan du kan markedsføre for din restaurant, samt fortælle hvordan vi gør her, hos EK Design. Jeg vil give 4 kreative
Læs Mere
Den digitale kunderejse Før din kunde befinder sig på dit websted, har kunden højst sandsynligt været på en den såkaldte digitale kunderejse. Denne digitale rejse opstår når kunden enten aktivt selv, søger efter et produkt eller en ydelse. Ellers også når kunden eksempelvis bliver eksponeret overfor din virksomheds annonce. Dernæst kan kunden så trykke sig
Læs Mere
Kom i gang med en WordPress Webshop At vælge den rigitige e-handelsplatform er det første trin, du skal overveje inden du opbygger en webshop. WordPress anses for at være en af de bedste platforme, når du skal opbygge din webshop. I dag er WordPress ikke kun brugt til blogging; den bruges også til nyhedsmagasiner, personlige
Læs Mere
Indblik i målgruppe på Facebook At finde din Facebook målgruppe er et væsentligt element, du som annoncør skal have styr på. Facebook’s Indblik i målgruppe funktion (på engelsk: Audience Insights) giver dig mulighed for at lære mere om dine kundesegmenter, uanset om du er interesseret i målgruppens geografi, demografi, livsstil eller enhed. Hvis du vil vide
Læs Mere
Facebook’s annonceauktion rangerer alle annoncer på platformen med en estimeret værdi, og annoncen med den højeste samlede værdi vinder auktionen.
Læs Mere
Du kan bruge Audience Network til at levere annoncer på apps og websteder ud over Facebook, hvor folk bruger deres tid. Du behøver faktisk ikke at oprette eller uploade nye annoncer til Audience Network, da den annonce som du har uploadet til Facebook – også bruges i Audience Network. Den tilpasses automatisk til at passe til app’en eller webstedet, hvor den vises.
Læs Mere
Sådan fungerer annonceauktioner på Facebook Jeg har netop lige talt med vores kontaktperson fra Facebook, hvor vi diskuterede annonceauktioner og deres systemer på Facebook. En interessant snak var det i den grad – og jeg vil dele de vigtigste key-points fra samtalen i indlægget her. Kort om annonceauktionen Facebook-annonceauktionen arbejder for at skabe størst værdi
Læs Mere